Deze reactie binnen gekregen via het contact formulier:
Ik kwam je fotos tegen met snuffelen. Ik heb de 100 gekocht van Enno Warffemius (vriendenkring) toen deze geel was en schade had RV vanwege een aanrijding.

Dit was in 1971 denk ik, terugrekenend. Ik heb de auto toen gestript en teruggebracht naar 2 tone healey blue en old english white, nieuwe witte kap, motor gereviseerd, dubbelspaaks jaguar velgen met knock off en dunlops. Bak en overdrive overhaald.

Toen de auto net helemaal klaar was, denk 73-74 is hij gestolen in Rijswijk voor de deur. Later na week zoeken op de fiets teruggevonden bij het indianendorp in rotterdam. Helemaal gestript, tot de aanstekerplug toe. Terugrijdend naar huis zag ik bij een garage mijn spaakwielen staan. Via politie en bewijsfotos teruggehaald en de auto weer opgebouwd. Ik heb hem later vanwege trouwen moeten verkopen, het was niet bepaald een 3 p gezinsauto. Altijd spijt van gehad.
Ik vraag mij af waarom de auto later OEW is gespoten. Is hij weer overhaald of is het kenteken gebruikt.
Ik zie wel een le mans motorkap met riem. Die zat er wel bij. Er zat toen een standaard kap op met een luchthapper. Dat scheelde wel in aanvoer. <Maar geen gezicht.
Ik heb nog wel wat fotomateriaal binnen de familie.
Leuk dat je dit doet, heb zelf ook altijd klassiek gereden, veel engels, frogeye, alvis,aston martin db2, kever cabrio 56 gerestaureerd en dat soort. Ik heb nu ook nog een HD 1942 met zijspan.
Als ik je ergens mee kan helpen, roep maar.
Succes en fijne dagen.
Met vriendelijke groet,
Rolf van Ditmars