Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - DynaMike
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
« Gepost op: november 30, 2011, 14:32:17 pm »
Precies. En er staat Statesmans Super op het voorspatbord. Van de Airflyte bestonden twee uitvoeringen, Statesman (of 600 in 1949) and Ambassador, met respectievelijk 112 en 121 inch wielbasis. Nieuwe grille en verhoogde achterspatborden maken de hier afgebeelde auto een model 1951. Hij heeft de korte neus (dus Statesman en geen Ambassador) en de uitlopers van de grille lopen niet door tot achter de voorwielen (dus Super en geen Custom). Ik weet niet af het nou eigenlijk Nash Airflyte Statesman Super of Nash Statesman Super Airflyte zou moeten zijn.
32
« Gepost op: november 30, 2011, 14:17:33 pm »
Met speciale, extra achterlichten voor de Nederlandse markt. In Frankrijk zaten er alleen de lampjes in de kentekenplaatverlichting op. In maart 1951 veranderde de vorm rond de nummerplaat (die werd toen vierkant) en de lamphouder werd hoekiger en iets groter.
33
« Gepost op: november 30, 2011, 13:55:27 pm »
11 BL (de kleine Traction). Maar in Nederland werd die 11 Sport genoemd.
34
« Gepost op: november 30, 2011, 13:54:52 pm »
Modeljaar 1951.
35
« Gepost op: november 30, 2011, 13:53:01 pm »
1951.
36
« Gepost op: november 30, 2011, 13:52:41 pm »
1951. (kunnen overbodige commentaren ook verwijderd worden?)
37
« Gepost op: november 30, 2011, 13:51:57 pm »
Statesman Super uit 1951.
38
« Gepost op: november 30, 2011, 13:49:19 pm »
Model 1951.
39
« Gepost op: november 29, 2011, 21:32:57 pm »
Waarschijnlijk is intussen de Simca 1100 LX nog zeldzamer dan de Mercedes...
40
« Gepost op: november 29, 2011, 14:43:20 pm »
Een Heinkel, maar niet een Trojan... De Heinkel 154 (de vierwielige versie met 198 cc) 'Kabinenroller' werd gebouwd tussen oktober 1956 en eind 1958. Toen stopte de productie in Duitsland. Licentierechten en machines gingen naar Ierland, waar de Heinkel-I gebouwd werd, zonder veel succes. (Ook werden er circa 2000 Heinkels onder licentie in Argentini
41
« Gepost op: november 29, 2011, 14:23:28 pm »
Een Coup
42
« Gepost op: november 27, 2011, 14:13:25 pm »
Wat een prachtige Amsterdamse chaos! De Fiat 1100 is een speciale TV uitvoering (Tourismo Veloce), herkenbaar aan de twee-kleuren carrosserie en het logo van "Carozzerie Speciali FIAT" op het rechter voorspatbord, uit 1954 (kenteken, grotere achterruit, langere achterspatborden en specifieke zijstrip).
43
« Gepost op: november 26, 2011, 12:31:49 pm »
Mooi, die gevleugelde A op de neus
44
« Gepost op: november 23, 2011, 19:00:35 pm »
In de Raadhuisstraat in Amsterdam.
45
« Gepost op: november 21, 2011, 22:26:40 pm »
Deze nieuwe grille kwam in mei 1950 op het model Deluxe. In 1951 kreeg het model een (nog steeds geknikte) voorruit uit
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 8
|