Algemeen > Nieuws en website nieuws

Versterking van het team!!

(1/1)

Wouter Duijndam:
var addthis_config = {"data_track_clickback":true}; De vaste bezoekers van mijn website zullen vast gemerkt hebben dat de website ongeveer één week last heeft gehad van een database onenigheid.
Dat is gelukkig allemaal weer achter de rug alhoewel ik nog een paar kleine zaken moet repareren zoals het logo links boven in.
Deze werkt niet als je niet ingelogd bent en zodra je inlogt verschijnt het logo.

Maar dat terzijde.

Vlak voor de database onenigheid zijn Tim van Essen en Erik van den Eijnden in het team gekomen om mee te helpen met het vullen van de database.
Hierom heb ik ervoor gekozen om de structuur van het archief te veranderen naar de structuur die de RDW gebruikt met bijbehorende benaming.
Hierom is er nu een indeling sidecode 1, 2 en 3 alhoewel ik echt nog niet toe ben om sidecode 3 aan te gaan maken.

De website is hiermee klaar voor de toekomst en ik hoop dat Tim, Erik en ik ervoor kunnen gaan zorgen dat jullie nog lang van dit archief mogen genieten.

Met vriendelijke groet,

Wouter Duijndam

Wouter Duijndam:
Ik heb vandaag de volgende sidecode 2 groepen aan gemaakt.

E - F en G en zal rustig aan verder gaan met uitbreiden van de resterende groepen welke wel al op de voorpagina vermeld staan.

Wouter Duijndam:
Ik heb vandaag de volgende sidecode 2 groepen aan gemaakt.

H en J en zal rustig aan verder gaan met uitbreiden van de resterende groepen welke wel al op de voorpagina vermeld staan.

Wouter Duijndam:
Vandaag zijn de volgende sidecode 2 groepen geopend.

M - N - P - R - S - T & en U.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie