Auteur Topic: MZ-20-08 Bugatti T46 Torpedo  (gelezen 3221 keer)

Offline louis

  • Sr. Kenteken-O-loog
  • ****
  • Berichten: 557
    • Bekijk profiel
MZ-20-08 Bugatti T46 Torpedo
« Gepost op: januari 20, 2015, 12:18:27 pm »


Foto Louis van Telgen

1929 Bugatti Type 46 Torpedo

Lelystad 1988

Offline Tim van Essen

  • Archief Beheerder
  • Sr. Kenteken-O-loog
  • *****
  • Berichten: 684
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re: MZ-20-08 Bugatti T46 Torpedo
« Reactie #1 Gepost op: november 26, 2019, 21:17:25 pm »
Er zijn meer foto's van deze auto: (oktober 2019)


©Tim van Essen.



©Tim van Essen.



©Tim van Essen.

Offline frisianrhodesian

  • Jr. Kenteken-O-loog
  • **
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re: MZ-20-08 Bugatti T46 Torpedo
« Reactie #2 Gepost op: november 27, 2019, 00:54:27 am »
Mooie foto's van deze Bugatti, Tim van Essen. Bedankt. Die lelijke foto van Photobucket draagt helemaal niets bij aan deze mooie website, louis. Onduidelijk en je kunt niet eens de kentekenplaat onderscheiden. Dat is toch waar deze site om draait? Het is beter om zulke foto's gewoon achterwege te laten. Ik heb nog 8 meer mooie foto's van deze wagen, 4 zwart/wit an 4 kleuren foto's, maar ik ben allang opgehouden om deze aan Flickr toe te vertrouwen, zoals dat zou moeten om aan deze site te kunnen bijdragen. Er wordt toch helemaal niets mee gedaan ! Ik zit ieder dag op deze site en ja, ik gebruik iedere dag 1 foto van hier om op een internationale Facebook groep te plaatsen waartoe ik toe behoor. Die gaan dan de hele wereld over en worden over het algemeen erg gewaardeerd. Het is wel een gesloten groep, dus geen kans dat ze naar buiten uitlekken. Ik zou graag zelf hier foto's toevoegen aangezien deze site nog lang niet compleet is, maar ik weet niet hoe en van Flickr heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Een uitleg misschien? Er gebeurt hier de laatste 6 maanden veel te weinig op deze site. Erg jammer !!

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal